Інтерактивна методика – це форма роботи, коли вихователь створює умови для того, щоб діти жваво, активно та рухливо займалися під час заняття. Доцільна для використання з дітьми раннього віку.
Автори програми вважають, що у ранньому віці дитина висловлює вголос свої внутрішні роздуми. Вона ще не навчилася міркувати мовчки, як це прийнято робити в дорослих. Такі роздуми вголос є основою для розумового розвитку дитини. Їх необхідно заохочувати під час навчально-виховного процесу.
Коли вихователі використовують інтерактивний метод навчання, значно збільшується відсоток засвоєння нової інформації. При застосуванні інтерактивних методів навчання увесь процес навчання орінтується на: розуміння, застосування, аналіз, синтез та оцінювання.
Роль учителя під час інтерактивної вправи – спостерігати. Коли вчитель спостерігає за процесом інтерактивної вправи, в нього з’являється можливість приділити увагу саме тим дітям, котрим вона більше потрібна